El Grup Excursionista de l'Ateneu Roig comença a caminar

El passat 14 de maig vam començar a caminar... els/les pioners/es del Grup Excursionista vam pujar al cim del Puigpedrós (2.913 metres), vam fer nit en un refugi lliure al costat del circ glacial d'Engorgs i vam tornar l'endemà costejant l'estany Sec i el refugi de Malniu, fins al nostre punt de partida, el serral del Roc Roig...

Després de fer front a adverses condicions climàtiques i crues pendents, tant en la pujada com en la baixada, durant el primer dia, vam domar la muntanya i el diumenge vam poder gaudir del seu rostre més amable: sol, aire pur i fresc, el so de centenars de rierols baixant pels vessants, aus i animals salvatges que apareixien i desapareixien allà lluny... Una justa recompensa a l'esforç realitzat el dia anterior, tot el que es necessita per sentir-se part d'aquest món que habitem...

Pròximament us mostrarem un reportatge gràfic de l'excursió en el blog del Grup!

Per l'altra banda, la propera sortida ja està programada per als dies 18-19 de Juny: no us la perdeu! Ja hi ha 5 persones apuntades!